www.eprace.edu.pl » marka-w-internecie » Bibliografia

Bibliografia

  1. P.T. Joseph, E-Commerce – An Indian Perspective, Delhi 2006

  2. R. DeMaria, High Score! The illustrated history of electronic games, McGraw-Hill, 2004

  3. R. Betts, A history of popular culture, Routledge, New York 2004

  4. B. Jung, Media Komunikacja Biznes Elektroniczny, Difin, Warszawa 2001

  5. E. Aarseth, Cybertext: Perspectives on Ergodic Literature,
    John Hopkins University Press 1997

  6. S. Chakrabarti, Mining the Web, Morgan Kaufmann, Burlington 2003

  7. J. Battelle, Search, Penguin Group, New York 2005

  8. U. Borghoff et al, Langzeitarchivierung, dpunkt.verlag, Heidelberg 2003

  9. P. Bickerton et al, Marketing w Internecie, GWP, Gdańsk 2006

  10. J. Webster, Ratings Analysis, Lawrence Erlbaum Associates, New Jersey 2000

  11. E. Awad, Electronic Commerce – From Vision to fulfillment,
    Pearson Prentice Hall, Delhi 2007

  12. E. Dorey et al, 3G Marketing on the Internet 7th Edition, Maximum Press,
    Gulf Breeze 2006

  13. Marketing – Podstawy i kontrowersje, pod red. W. Żurawika, Wyd. UG,
    Gdańsk 2005

  14. E. Turban, Electronic Commerce: A Managerial Perspective, Pearson Education, New Delhi 2006

  15. Ph. Kotler, Marketing, Wyd. Felberg SJA, Warszawa 1999

  16. D. Chaffey, Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice,
    Pearson Eduction, Harlow 2006

  17. H. Bidgoli, The Internet Encyklopaedia, John Wiley & Sons, Hoboken 2004

  18. C. Dennis, Marketing the E-Business: An Introduction,
    Routledge Taylor and Francis, New York 2002

  19. G. Urbanek, Zarządzanie Marką, PWE Warszawa 2002

  20. M. Kępiński, Rozporządzenie prawem z rejestracji znaku towarowego,
    Poznań 1979

  21. A. Korzybski, Science and Sanity, Institute of General Semantics, New York 1958

  22. T. Wilson, Swastika: The earliest known symbols and its migrations, Montana 1999

  23. G. Gigerenzer et al., Reasoning the Fast and Frugal Way: Models of Bounded Rationality, Psychological Review, 103 (4), American Psychological Association, Washington, D.C. 1996

  24. J. Sherry Jr., Brand Meaning, Kellog on Branding, Wiley and Sons,
    New Jersey 2005

  25. A. Huxley, Nowy Wspaniały Świat, Wydawnictwo Muza, Warszawa 2006

  26. J. Antoniuk, Ochrona znaków towarowych w Internecie, LexisNexis,
    Warszawa 2006

  27. P. Podrecki, Prawo Internetu, LexisNexis, Warszawa 2007

  28. J. Kall et al, Zarządzanie marką, Oficyna Wydawnicza, Kraków 2006

  29. D. Kaznowski, Nowy marketing w internecie, Difin, Warszawa 2007

  30. D. Kellner, Grand Theft 2000: Media Spectacle and a Stolen Election,
    Rowman and Littlefield, 2001

  31. P. Suski, Stowarzyszenia i fundacje, LexisNexis, Warszawa 2005

  32. M. Müller, Transcendencja i szydelkowanie, Tygodnik Powszechny, 9.01.2008

  33. M. Stangret, Księża z klasą, 21.01.2008, metro

  34. J. Davis, The Secret of Lonelygirl, Wired Magazine, Wyd. 14.12, Grudzień 2006

  35. F. Rose, The Lost Boys, Wired Magazine, Sierpień 2004

  36. M. Mikołajczyk et al, Jasny cel, potrzebne lepsze rozwiązania,
    Harvard Business Review, 1.01.2006, art. nr A0601B

  37. V. Djordevic, Jetzt-Apokalypse, Jungle World, Wyd. 17/2003

  38. W. Isaacson, The Digital Age, Time Magazine, December 29, 1997 / January 5, 1998 Vol. 150 No. 28

  39. T. Long, March 10: Pop!, Wired Magazine, Marzec 2003

  40. Artur Maciorowski, Marketing interaktywny – obraz rynku i perspektywy, Marketing w Praktyce, wrzesień 2006

  41. J. Koczanowski, Funkcje i ochrona prawna znaków towarowych, ZNUJ PWiOWI, z. 8, 1976,

  42. Michael E. Porter, Strategy and the Internet, Harvard Business Review,
    Marzec 2001

  43. Cenomaniak i Radar chcą podbić Internet, Rzeczpospolita, 12.04.2007

  44. P. Wrześniewski, Będzie można rejestrować znaki towarowe i wynalazki przez internet, Rzeczpospolita, Dobra firma, 30.10.2007

  45. C. Mistewicz, Nazwa jak dobre nazwisko, Marketing w Praktyce, grudzień 2004

  46. A. Mitko et al, Dobieranie słów w e-PR, Marketing w Praktyce, wrzesień 2006

  47. c't, Jenseits von Gut und Böse: Der unheimliche Erfolg von Google,
    Październik 2006

  48. MillwardBrown Optimor, 2007 BrandZ: Top 100 Most Powerful Brands

Strony internetowe


  1. Stowarzyszenie Wikimedia Polska, http://pl.wikimedia.org/

  2. Serwisy społecznościowe wciąż na topie, 28.01.2008, http://newsroom.chip.pl/news_183223.html

  3. Youniversal Branding, http://www.trendwatching.com/trends/youniversalbranding.htm

  4. Traffic History Graph for sloggi.com, http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/sloggi.com

  5. J. Dzieduszycka-Jędrach, Case Study – Blog Rimmel,
    http://www.e-biznes.pl/inf/2007/20878,Case_Study_-_BLOG_RIMMEL.php

  6. Społecznościowy blog Rimmel, Marketing przy kawie, 8.11.2007,

  7. http://www.marketing-news.pl/message.php?art=13362

  8. Rimmel blog, http://www.medialine.pl/artykul.php?getpage_id=6&getsubpage_id=7&artykul_id=748

  9. Archiwum prasowe Google Inc., http://googlepress.blogspot.com/

  10. Product Description, http://www.google.com/intl/en/press/descriptions.html

  11. Informacje o firmie, Google, http://www.google.pl/intl/pl/corporate/tech.html

  12. Wiser about the web, BusinessWeek, 27.03.2006, http://www.businessweek.com/magazine/content/06_13/b3977401.htm?chan=tc&chan=technology_technology+index+page_more+of+today's+top+stories

  13. V. Makarenko, GIODO zwizytuje Naszą-Klasę, Gazeta.pl Gospodarka, 16.01.2008, http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,4840966.html

  14. EBay to resume ads on Google, http://www.reuters.com/article/internetNews/idUSN2249383220070622

  15. .net Magazine, The Real Web 2.0, http://www.netmag.co.uk/zine/discover-culture/the-real-web-2-0

  16. Więcej kontrowersji wokół Facebook Beacon, http://www.idg.pl/news/133249.html

  17. Jak zbudowano Habbo.com, Internet Maker, 4.10.2007, http://serwis.magazynyinternetowe.pl/artykul/726,1,674,jak_zbudowano_habbo_com.html

  18. Por. O. Kharif, Big Media Gets a Second Life, BusinessWeek, 17.10.2006, http://www.businessweek.com/technology/content/oct2006/tc20061017_127435.htm

  19. J. Calacanis, The three business models that make Twitter a billion dollar business in 12-24 months, http://www.calacanis.com/2008/01/02/the-three-business-models-that-make-twitter-a-billion-dollar-bus/

  20. F. Wilson, Twitter's Business Model, 2.01.2008, http://avc.blogs.com/a_vc/2008/01/twitters-busine.html

  21. Twórca portalu nasza-klasa.pl najmłodszym milionerem, Gazeta Wyborcza Wrocław, 19.09.2007, http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4502920.html

  22. L. Kleinrock, The Internet rules of engagement: then and now, http://www.lk.cs.ucla.edu/LK/Bib/PS/paper224.pdf

  23. T. Berners-Lee, Semantic Web Road map, http://www.w3.org/DesignIssues/Semantic.html

  24. Lista inwestycji Seqoia Capital, http://www.sequoiacap.com/company/

  25. B. Clifton, Web Traffic Data Sources, Omega Digital Media Ltd.,
    http://www.omegadm.co.uk/web-data-sources.pdf

  26. Prawda, Coca-Cola Places Nazi Symbolism on Toys, 13.05.2003, http://english.pravda.ru/world/20/91/368/9949_coke.html

  27. Oficjalna lista domen TLD dla ogólnego użytku, Internet Assigned Numbers Association, http://www.iana.org/

  28. Domena Gmail.pl jednak dla poetów, http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,4871691.html

  29. BGH: Funktion der Hyperlinks steht über komerziellen Interessen, 18.07.2003, http://www.heise.de/newsticker/meldung/38683

  30. IAB Polska, Pozycjonowanie stron internetowych – Kodeks etyczny, 23.02.2005, http://www.iab.com.pl/_files_/pdf/050223_iab_kodeks_etyczny_seo.pdf

  31. Dane pierwotne Ministerstwa Handlu Stanów Zjednoczonych, http://www.bea.gov

  32. Dane Nielsen//NetRatings, http://www.nielsen-netratings.com

  33. Dane HitWise, www.hitwise.com



komentarze

Copyright © 2008-2010 EPrace oraz autorzy prac.