P.T. Joseph, E-Commerce – An Indian Perspective, Delhi 2006
R. DeMaria, High Score! The illustrated history of electronic games, McGraw-Hill, 2004
R. Betts, A history of popular culture, Routledge, New York 2004
B. Jung, Media Komunikacja Biznes Elektroniczny, Difin, Warszawa 2001
E. Aarseth, Cybertext: Perspectives on Ergodic Literature,
John Hopkins University Press 1997
S. Chakrabarti, Mining the Web, Morgan Kaufmann, Burlington 2003
J. Battelle, Search, Penguin Group, New York 2005
U. Borghoff et al, Langzeitarchivierung, dpunkt.verlag, Heidelberg 2003
P. Bickerton et al, Marketing w Internecie, GWP, Gdańsk 2006
J. Webster, Ratings Analysis, Lawrence Erlbaum Associates, New Jersey 2000
E. Awad, Electronic Commerce – From Vision to fulfillment,
Pearson Prentice Hall, Delhi 2007
E. Dorey et al, 3G Marketing on the Internet 7th Edition, Maximum Press,
Gulf Breeze 2006
Marketing – Podstawy i kontrowersje, pod red. W. Żurawika, Wyd. UG,
Gdańsk 2005
E. Turban, Electronic Commerce: A Managerial Perspective, Pearson Education, New Delhi 2006
Ph. Kotler, Marketing, Wyd. Felberg SJA, Warszawa 1999
D. Chaffey, Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice,
Pearson Eduction, Harlow 2006
H. Bidgoli, The Internet Encyklopaedia, John Wiley & Sons, Hoboken 2004
C. Dennis, Marketing the E-Business: An Introduction,
Routledge Taylor and Francis, New York 2002
G. Urbanek, Zarządzanie Marką, PWE Warszawa 2002
M. Kępiński, Rozporządzenie prawem z rejestracji znaku towarowego,
Poznań 1979
A. Korzybski, Science and Sanity, Institute of General Semantics, New York 1958
T. Wilson, Swastika: The earliest known symbols and its migrations, Montana 1999
G. Gigerenzer et al., Reasoning the Fast and Frugal Way: Models of Bounded Rationality, Psychological Review, 103 (4), American Psychological Association, Washington, D.C. 1996
J. Sherry Jr., Brand Meaning, Kellog on Branding, Wiley and Sons,
New Jersey 2005
A. Huxley, Nowy Wspaniały Świat, Wydawnictwo Muza, Warszawa 2006
J. Antoniuk, Ochrona znaków towarowych w Internecie, LexisNexis,
Warszawa 2006
P. Podrecki, Prawo Internetu, LexisNexis, Warszawa 2007
J. Kall et al, Zarządzanie marką, Oficyna Wydawnicza, Kraków 2006
D. Kaznowski, Nowy marketing w internecie, Difin, Warszawa 2007
D. Kellner, Grand Theft 2000: Media Spectacle and a Stolen Election,
Rowman and Littlefield, 2001
P. Suski, Stowarzyszenia i fundacje, LexisNexis, Warszawa 2005
M. Müller, Transcendencja i szydelkowanie, Tygodnik Powszechny, 9.01.2008
M. Stangret, Księża z klasą, 21.01.2008, metro
J. Davis, The Secret of Lonelygirl, Wired Magazine, Wyd. 14.12, Grudzień 2006
F. Rose, The Lost Boys, Wired Magazine, Sierpień 2004
M. Mikołajczyk et al, Jasny cel, potrzebne lepsze rozwiązania,
Harvard Business Review, 1.01.2006, art. nr A0601B
V. Djordevic, Jetzt-Apokalypse, Jungle World, Wyd. 17/2003
W. Isaacson, The Digital Age, Time Magazine, December 29, 1997 / January 5, 1998 Vol. 150 No. 28
T. Long, March 10: Pop!, Wired Magazine, Marzec 2003
Artur Maciorowski, Marketing interaktywny – obraz rynku i perspektywy, Marketing w Praktyce, wrzesień 2006
J. Koczanowski, Funkcje i ochrona prawna znaków towarowych, ZNUJ PWiOWI, z. 8, 1976,
Michael E. Porter, Strategy and the Internet, Harvard Business Review,
Marzec 2001
Cenomaniak i Radar chcą podbić Internet, Rzeczpospolita, 12.04.2007
P. Wrześniewski, Będzie można rejestrować znaki towarowe i wynalazki przez internet, Rzeczpospolita, Dobra firma, 30.10.2007
C. Mistewicz, Nazwa jak dobre nazwisko, Marketing w Praktyce, grudzień 2004
A. Mitko et al, Dobieranie słów w e-PR, Marketing w Praktyce, wrzesień 2006
c't, Jenseits von Gut und Böse: Der unheimliche Erfolg von Google,
Październik 2006
MillwardBrown Optimor, 2007 BrandZ: Top 100 Most Powerful Brands
Strony internetowe
Stowarzyszenie Wikimedia Polska, http://pl.wikimedia.org/
Serwisy społecznościowe wciąż na topie, 28.01.2008, http://newsroom.chip.pl/news_183223.html
Youniversal Branding, http://www.trendwatching.com/trends/youniversalbranding.htm
Traffic History Graph for sloggi.com, http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/sloggi.com
J. Dzieduszycka-Jędrach, Case Study – Blog Rimmel,
http://www.e-biznes.pl/inf/2007/20878,Case_Study_-_BLOG_RIMMEL.php
Społecznościowy blog Rimmel, Marketing przy kawie, 8.11.2007,
http://www.marketing-news.pl/message.php?art=13362
Rimmel blog, http://www.medialine.pl/artykul.php?getpage_id=6&getsubpage_id=7&artykul_id=748
Archiwum prasowe Google Inc., http://googlepress.blogspot.com/
Product Description, http://www.google.com/intl/en/press/descriptions.html
Informacje o firmie, Google, http://www.google.pl/intl/pl/corporate/tech.html
Wiser about the web, BusinessWeek, 27.03.2006, http://www.businessweek.com/magazine/content/06_13/b3977401.htm?chan=tc&chan=technology_technology+index+page_more+of+today's+top+stories
V. Makarenko, GIODO zwizytuje Naszą-Klasę, Gazeta.pl Gospodarka, 16.01.2008, http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,4840966.html
EBay to resume ads on Google, http://www.reuters.com/article/internetNews/idUSN2249383220070622
.net Magazine, The Real Web 2.0, http://www.netmag.co.uk/zine/discover-culture/the-real-web-2-0
Więcej kontrowersji wokół Facebook Beacon, http://www.idg.pl/news/133249.html
Jak zbudowano Habbo.com, Internet Maker, 4.10.2007, http://serwis.magazynyinternetowe.pl/artykul/726,1,674,jak_zbudowano_habbo_com.html
Por. O. Kharif, Big Media Gets a Second Life, BusinessWeek, 17.10.2006, http://www.businessweek.com/technology/content/oct2006/tc20061017_127435.htm
J. Calacanis, The three business models that make Twitter a billion dollar business in 12-24 months, http://www.calacanis.com/2008/01/02/the-three-business-models-that-make-twitter-a-billion-dollar-bus/
F. Wilson, Twitter's Business Model, 2.01.2008, http://avc.blogs.com/a_vc/2008/01/twitters-busine.html
Twórca portalu nasza-klasa.pl najmłodszym milionerem, Gazeta Wyborcza Wrocław, 19.09.2007, http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4502920.html
L. Kleinrock, The Internet rules of engagement: then and now, http://www.lk.cs.ucla.edu/LK/Bib/PS/paper224.pdf
T. Berners-Lee, Semantic Web Road map, http://www.w3.org/DesignIssues/Semantic.html
Lista inwestycji Seqoia Capital, http://www.sequoiacap.com/company/
B. Clifton, Web Traffic Data Sources, Omega Digital Media Ltd.,
http://www.omegadm.co.uk/web-data-sources.pdf
Prawda, Coca-Cola Places Nazi Symbolism on Toys, 13.05.2003, http://english.pravda.ru/world/20/91/368/9949_coke.html
Oficjalna lista domen TLD dla ogólnego użytku, Internet Assigned Numbers Association, http://www.iana.org/
Domena Gmail.pl jednak dla poetów, http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,4871691.html
BGH: Funktion der Hyperlinks steht über komerziellen Interessen, 18.07.2003, http://www.heise.de/newsticker/meldung/38683
IAB Polska, Pozycjonowanie stron internetowych – Kodeks etyczny, 23.02.2005, http://www.iab.com.pl/_files_/pdf/050223_iab_kodeks_etyczny_seo.pdf
Dane pierwotne Ministerstwa Handlu Stanów Zjednoczonych, http://www.bea.gov
Dane Nielsen//NetRatings, http://www.nielsen-netratings.com
Dane HitWise, www.hitwise.com
Copyright © 2008-2010 EPrace oraz autorzy prac.